O NAS
Firma specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze informatycznej i serwisie komputerowym, zarówno sprzętu, jak i oprogramowania. Dzięki posiadanym certyfikatom mamy uprawnienia do świadczenia usług serwisowych wielu światowych marek.
WSPARCIE UŻYTKOWANIA
Usługi Krakcomp obejmują także wsparcie w razie problemów z eksploatacją i użytecznością sprzętu/oprogramowania oraz pomoc w administracji kont użytkowników.
Od strony logistycznej oferujemy m.in.
instalację nowego stanowiska roboczego
upgrade lub instalację sprzętu i oprogramowania
zakupy i dostawy
przygotowanie i złożenie zamówienia u największych dystrybutorów i producentów (sprzęt komputerowy, materiały eksploatacyjne, oprogramowanie)
weryfikacji terminów dostaw
logistyka dostaw do wskazanego przez Klienta miejsca
organizacja przeprowadzek całych firm lub też ich poszczególnych działów do nowych lokalizacji
utylizację lub odsprzedaż starego sprzętu IT (zgodnie z normami ochrony środowiska)
ujednolicenie i uporządkowanie profili sprzętowych w celu zoptymalizowania konfiguracji sprzętowej
standaryzację oprogramowania
W ramach serwisu świadczymy:
przeglądy konserwacyjno-techniczne
inwentaryzację sprzętu i oprogramowania
profilaktykę antywirusowa
WSPRACIE ON-SITE
KrakComp oferuje swoim klientom wsparcie w miejscu ich pracy w ustalonym czasie zgodnym z wybranym priorytetem usługi. W przypadku zagrożenia gwarantowanego czasu naprawy istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu zastępczego na czas usunięcia awarii.
Posiadamy kompleksowe zaplecze techniczne niezbędne do skutecznego działania firmy:
magazyn części zamiennych oraz sprzętu zastępczego
zaplecze biurowe w tym ServiceDesk
zaplecze techniczne
sprawny system logistyki (własna flota pojazdów dostawczych i osobowych)
UTRZYMANIE
Grupa działań zapobiegawczych mających na celu zminimalizowanie ryzyka awarii. W skład tej grupy wchodzą działania profilaktyczne oraz konserwacyjne.